بهفرسازان
در یک نگاه


با توسعه شهری و افزایش ساخت و سازها ، معادلات رایج در عرضه و تقاضای واحدهای مسکونی ، اداری و تجاری تغییر کرده و پارامترهای دیگری از قبیل طراحی داخلی و خارجی ساختمان ، کیفیت ساخت ، صرفه جویی در انرژی ، سیستم های هوشمند از یکسو و از سوی دیگر نحوه بازاریابی و شرایط فروش و مشتری مداری نقش تعیین کننده ای در تأمین منابع مالی و فروش مطمئن پروژه ها ایفا می نماید . گروه کنسرسیوم شرکت بهفرسازان فارس بعنوان شرکت انبوه سازی پایه یک در کنار شرکت بهفران پارس بعنوان مشاور سرمایه گذاری و فروش پروژه های انبوه سازی تلاش دارند با ارائه مشاوره و تحلیل صحیح بازار به کارفرمایان و سرمایه گذاران پروژه های انبوه سازی ، از مرحله خرید زمین تا مرحله فروش و افتتاح پروژه ، ضمن کاهش ریسکهای احتمالی در سرمایه گذاری بخش مسکن و ساختمان ، موجب ارتقاء کیفیت ساخت ، رضایتمندی مشتریان و در نهایت برند سازی در بخش مسکن در چارچوب ضوابط فنی و قانونی گردد . در جهت نیل به این آرمان این کنسرسیوم آمادگی ارائه هر گونه مشاوره فنی ، اقتصادی و حقوقی به کارفرمایان محترم را داشته و امید دارد با گسترش این فرهنگ ، انبوه سازی معرف یک حرفه تخصصی قلمداد گردد و دعای خیر خریداران همواره شامل حال سازندگان و انبوه سازان باشد .

ادامه مطلب

حوزه فعالیت های شرکت

فعالیت های شرکت بهفرسازان فارس در سه بخش فنی، حقوقی و اقتصادی تعریف می گردد:
بخش سوم:

بخش سوم:

مدیریت بهره برداری و خدمات پس از فروش، تهیه شناسنامه معماری، سازه و تأسیسات پروژه، تهیه و تنظیم آیین نامه اداری مجتمع، مدیریت مجتمع پس از واگذاری تا مدت مناسب، برگزاری مراسم افتتاحیه و تحویل واحدها به خریداران و استقرار تیم بهره بردار حرفه ای .

بخش اول:

بخش اول:

انجام مطالعات و امکان سنجی برای تعریف کاربری، سطوح زیربنا و طبقات، تعداد واحدها و کیفیت اجرا با توجه به ضوابط شهرسازی از منظر فنی، اصالت اسناد مالکیت و قابلیت بیع و نقل و انتقال از منظر حقوقی و تعریف هزینه ها و شیوه بودجه بندی و پیش بینی منابع نقدی، اعتباری، مشارکتی و تهاتری از منظر اقتصادی.

چشم انداز شرکت:

چشم انداز شرکت:

برند شدن در حوزه ساختمان سازی، با اجرای پروژه هایی با کیفیت مناسب ، قیمت مناسب و در مدت زمان مناسب . نام بهفرسازان معرف ارزش افزوده و کیفیت زندگی می باشد .

بخش دوم:

بخش دوم:

اخذ دستور نقشه، تهیه طرح های معماری اولیه بر اساس مطالعات مرحله اول، بررسی و انتخاب سازه و تاسیسات مناسب پروژه، اخذ پروانه دائم، انتخاب گروه ناظرین و مجریان ذیصلاح، مدیریت و مشارکت در پروژه، اخذ انشعابات و تأسیسات شهری افرازاسناد مالکیت و تهیه سند و انتقال.

اخبار و تازه های
صنعت ساختمان



بیشتر بدانید

شرکت بهفرسازان فارس دارای رتبه یک انبوه سازی از وزارت مسکن و شهرسازی


با ما تماس بگیرید